środa, 11 czerwca 2014

PROLOG






     Każdy w pewnym momencie podejmuje ważne życiowe decyzje. Jedne są złe, drugie prowadzą nas do sukcesu. Świadomość posiadania celu daje nam chęci do działania. Im bardziej nasze działania są intensywne, tym szybciej zbliżamy się do celu. Zawsze byłam uparta. Ta cecha na pewno pomogła mi w życiu. Nigdy nie potrafiłam odpuścić.

   Dostałam się na studia medyczne. Rozpoczęłam naukę na prestiżowym londyńskim uniwersytecie medycznym. Złożyłam podanie o praktyki do najlepszego szpitala i dostałam się. Pierwszy rok ukończyłam z  dość wysokim stypendium naukowym. Pracowałam nawet nad badaniami związanymi z przeszczepem serca. I to z najlepszą kadrą lekarską, sami specjaliści! Czułam się spełniona. Byłam już coraz bliżej mojego upragnionego tytułu lekarskiego. Godziłam praktyki z nauką. Tylko to się dla mnie liczyło.

  Do czasu, gdy nie poznałam jego…














8 komentarzy:

  1. Bardzo dobry prolog, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wciągające :-) parę powtórzeń ale każdemu się zdarzają.chyba zostane stałą czytelniczka
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  5. ona poszła na medycynę<3 już ja lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. matko boska! zapowiada się zajebiście. hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo początek extra @znaleziona69

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhuhu ale sie zaczyna! :))
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń